انتخاب رنگ لباس یعنی این!saf

متن عاشقانه SAF , عکس باحال , عکس جدید , عکس سعید فریدون , عکس خفن , بدو عکس , متن اهنگsaf , عکس , عکس جالب , عکس بروز , عکس خنده دار , عکس طنز , عکس منظره , عکس دیدنی , پیام تسلیت ,

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 163
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 163
بازدید ماه : 266
بازدید کل : 5770
تعداد مطالب : 214
تعداد نظرات : 123
تعداد آنلاین : 1



Saeid Alizade

‎Create Your Badge‎ href="http://cooltext.com">MAZDAB.IR
SAF LOVE رنگ کینگ

استخاره آنلاین با قرآن کریم
استخاره آنلاین با قرآن کریم



کد موزیک



مرجع کد آهنگ برای وبلاگ

کد همین آهنگ


فور یو چت


RSS

باحال ترینها در مزداب
باحال ترینهافقط در مزداب

چهار شنبه 30 بهمن 1392

انتخاب رنگ لباس یعنی این!saf

مجله زندگی ایده آل: هر کدام از ما در روز چند دقیقه به این موضوع فکر می‌کنیم که چه لباسی بخریم یا کدام بلوز را با کدام شلوار بپوشیم تا خوش‌پوش‌تر و خوش‌لباس‌تر به نظر برسیم. در این مطلب ما برای شما یک پیشنهاد ویژه، راحت و کاربردی داریم. پیشنهاد ما انتخاب یک رنگ خاص و ست کردن لباس‌ها بر مبنای رنگ موردنظرتان است. این انتخاب به این معنا نیست که تمام لباس خود را از یک رنگ انتخاب کنید، بلکه باید از میان تکه‌های مختلف لباس خود، چند تکه را براساس رنگ موردنظر خود انتخاب کرده و با یک رنگ متناسب و هماهنگ دیگر ست کنید. چند پیشنهاد برای چنین ستی را با ما مرور کنید:

گرمای زرشکی


 در این ست رنگ زرشکی انتخاب شده و با رنگ خاکستری که هماهنگی خوبی با زرشکی دارد، ست شده است. در مقابل ژاکت و چکمه خاکستری، شلوار، دستمال گردن و کیف زرشکی انتخاب شده است. برای ساختن چنین ست‌های زيبايي دست شما بسته نیست و مجبور به انتخاب از میان دو رنگ نیستید، کافی است به جز رنگ موردنظرتان بقیه رنگ‌ها در یک مایه انتخاب شوند.


خستگی خاکستری


 رنگ خاکستری، انتخاب خوبی برای روزهای زمستانی است. داشتن کفش، ژاکت و... در این رنگ خنثی دست شما را برای ست‌های مختلف باز می‌گذارد. برای خاص کردن تیپ خودتان می‌توانید خاکستری را با رنگ بژ ترکیب کنید چون بژ در دایره رنگ‌های زيبا و لوکس قرار می‌گیرد و خواه‌ناخواه تیپ شما را تبدیل به تیپی زيبا و کمی رسمی می‌کند.


به رنگ آب


 در دنیای طراحی به این رنگ، رنگ آب گفته می‌شود. این رنگ ملایم و خاص در میان رنگ‌های امسال برای لباس هم بود. این رنگ را می‌توانید با رنگ‌های مختلفی چون خاکستری، مشکی و سفید ست کنید و رنگ خاص بیافرینید. این رنگ را برای افرادی که رنگ پوست سفیدی دارند، پیشنهاد نمی‌کنیم چون بی‌حال و رنگ پریده به نظر می‌رسند. در مقابل برای افراد سبزه انتخاب خوبی است.


محبوب خانم‌ها


 رنگ صورتی به نظر رنگ بهار و تابستان به نظر می‌رسد اما کافی است صورتی را هوشمندانه با دیگر رنگ‌ها ست کنید، در این صورت صاحب تیپی زيبا می‌شوید. بهترین انتخاب برای زمستانی کردن رنگ صورتی، ترکیب آن با مشکی است. هنگام ست‌کردن به جزئیات هم دقت کنید مثلا یک جفت گوشواره صورتی که خوش‌سلیقگی شما را نشان می‌دهد.


ساده تحسین برانگیز


 از این ساده‌تر نمی‌شود ولی به اندازه سادگی‌اش، زيباست. خانم‌هایی که به تیپ اسپرت علاقه دارند، با یک دستمال‌گردن و یک جفت گوشواره می‌توانند صاحب تیپی خاص و متفاوت شوند. بلوز انتخاب شده در یک ست، یک بلوز ساده با راه‌های افقی خاکستری است که کلید این ست برای انتخاب سایر بخش‌ها محسوب می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت12:44---30 بهمن 1392
وب خوبي داري به منم سربزن مرسي.[قلب]

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: ویژه ، ،
:: برچسب‌ها: انتخاب رنگ لباس یعنی این!saf,



نوشته شده توسط سعید علیزاده در ساعت 11:53

با سلام و خوش آمد گویی به شما دوست عزیز بنده سعید علیزاده در تاریخ13خرداد 1374در روستای مزداب(یکی از بزرگترین روستاهای بیرجند)متولد شدم و هم اکنون در زاهدان زندگی میکنم هدفم از ساختن و اداره کردن این وبسایت ایجاد جو صمیمی و دوستانه بین خودمونه و البته هدف بزرگم هم شناسوندن روستای توریستی مزداب به ایرانیان عزیزه شما میتونید با پییشنهادها وانتقاداتتون منو در این امر همراهی کنین با تشکر از صبوری که به خرج دادین ممنون خیلی دوستون دارم جهت تماس با من بهMAZDABMA@GMAIL.COMایمیل بزنین LINE ID:SAEIDTAK74
ایمیل مدیر : saeidtak95@gmail.com


lovebaran
فرشگاه اینترنتی مزدابیها1

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باحال ترینها در مزداب و آدرس mazdab.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.:: Design Theme By : wWw.Theme-Designer.Com ::.